با درود فراوان به شما همکاران و مشتریان عزیز از اینکه مجموعه مینی استوک را برای خرید انتخاب کردید متشکریم . تمامی تلاش همکاران ما ایجاد رضایت از همکاری با این مجموعه است و از تمامی انتقادات و پیشنهادات شما استقبال خواهیم نمود.

زمان ثبت و پیگیری سفارش

مشتریان می‌توانند در 24 ساعت شبانه روز سفارش خود را در سیستم ثبت کنند، سفارشات در اولین فرصت بررسی خواهد شد. فاکتور سفارشات معمولا از شنبه تا چهارشنبه بین ساعات 10 تا 18 بررسی ، تایید و برای ارسال به واحد پردازش کالا ارسال خواهند شد.

نحوه پرداخت وجه سفارش‌ها

پرداخت از طریق درگاه آنلاین بانکی

مشتریان محترم می‌توانند پس از ثبت سفارش و در آخرین گام فرآیند خرید، وجه مربوط به سفارش را از طریق درگاه آنلاین بانکی پرداخت نمایند. جهت پرداخت آنلاین، مشتریان با انتخاب درگاه مورد نظر، به صفحه مربوط به بانک انتقال پیدا کرده و با استفاده از اطلاعات کارت بانکی شامل شماره 16 رقمی کارت، رمز دوم، کد اختصاصی CVV2 و تاریخ انقضا، نسبت به پرداخت صورتحساب اقدام می‌نمایند. در صورت موفقیت‌آمیز بودن پرداخت، مشتری به صورت خودکار به وب سایت PSKmarket بازگشت داده شده و پیغامی حاوی شماره سفارش و پیغام تکمیل خرید دریافت می کند. پرداخت به این روش باعث تسریع در فرآیند ثبت سفارش خواهد شد.

پرداخت از طریق کارت به کارت

مشتریان محترمی که گزینه «کارت به کارت» را انتخاب کرده‌اند و همچنین مشتریانی که پرداخت آنها از طریق درگاه آنلاین بانکی با مشکل روبرو شده است می‌توانند تا حداکثر یک ساعت پس از ثبت سفارش ، با انتقال وجه مربوط به سفارش به شماره کارت موجود در صفحه تماس با ما، نسبت به پرداخت مبلغ سفارش اقدام نمایند. مهلت پرداخت هزینه سفارشات یک ساعت پس از ثبت سفارش بوده است و کلیه سفارش‌هایی که بیش از زمان در حالت عدم پرداخت قرار گیرند به صورت خودکار لغو خواهند شد. مشتری می‌بایست پس از انتقال وجه از طریق کارت به کارت ، با تماس تلفنی با شماره‌های موجود در سایت  و یا از طریق تلگرام اطلاعات پرداخت شامل وجه پرداختی و 4 شماره آخر کارت مبداء را به اطلاع همکاران بخش پشتیبانی برسانند.

شرایط خرید و گارانتی

🚫لطفاً در هنگام سفارش کالا مشخصات و نیازهای خود و مشتریان خود را دقیقا بررسی نمائید، مسئولیت عدم بررسی صحیح و سفارش نادرست بر عهده خریدار می باشد و عودت محصول  به هر دلیل به غیر از  ایراد سخت افزاری (که فقط تعویض میگردد) امکان پذیر نمی باشد.

🚫کد رهگیری پستی در داخل پیشخوان کاربری –> آخرین سفارشات ثبت شده برای شما : —>نمایش را می توانید کلیک کنید و مراحل رهگیری رو انجام بدهید.

🚫مهلت تست قطعات بدون گارانتی یک هفته از تاریخ فاکتور به شرط مرجوع شدن کالا به فروشگاه می باشد(اطلاع رسانی کفایت نمی کند).

🚫 در صورت پارگی یا مخدوش شدن لیبل پلمپ دستگاه، به هیچ وجه مرجوعی قابل پذیرش نمی باشد.

🚫 هزینه های حمل مربوط به ارسال کالای مرجوعی، بر عهده خریدار می باشد، لطفاً مرسوله ها را به دلایل مختلف کرایه در مقصد نفرمائید.

🚫 به هیچ عنوان مرجوعی فروش نداریم، مگر مشکلات فنی که مورد تائید فروشگاه باشد.

🚫گارانتی کالای آکبند با شرکت های گارانتی کننده می باشد(لطفاً برای ما ارسال نفرمائید)، کالای آکبند تست نمی شود و مطابق گارانتی شرکت گارانتی کننده فروخته می شود

🚫در صورت نیاز و درخواست مشتری قبل از ارسال کالا برای مشتری بر مبنای سریال کالا فیلم صحت و سلامت تهیه می گردد.

🚫با توجه به روش های نادرست حمل کالا در شرکت های باربری، شکستگی یا آسیب دیدگی کالا علی الاخصوص کیس و مانیتور در بین راه بر عهده فروشگاه نمی باشد(در صورت درخواست خریدار، فیلم قبل ارسال تهیه می گردد)

– همواره در نظر داشته باشید که کالاهای استوک همانند کالاهای آکبند(در شرایط یکسان ظاهری و کیفیتی) نمی باشد و قیمت این دسته از کالاها به شرایط مختلفی بستگی دارد.
– لطفاً قبل از اقدام به خرید، قیمت های اعلامی ما را با قیمت های بازار مقایسه و با در نظر گرفتن گرید  و کیفیت کالا، اقدام به خرید نمائید، با توجه به استوک بودن کالاها مجموعه ما ضامن قیمت های اعلام شده در سایت ها و فضاهای مجازی، با گرید های متفاوت نمی باشد.
– امکان مشاهده و تست در محل کالا برای کلیه همکاران وجود دارد. در صورتی که قصد خرید آنلاین دارید می توانید از همکاران ما در بخش انبار ، درخواست نمایید تا تصاویر دقیق  ( تمامی زوایای ) کالای مورد نظر خریداری شده برای شما ارسال گردد،  تا پس از تایید سلامت ظاهری ارسال گردد.
– برای خرید حضوری قبل از مراجعه به فروشگاه ،هماهنگی های لازم را انجام دهید تا کالای مورد نظر آماده تحویل باشد و از انبار به فروشگاه انتقال یابد.
– با توجه به روش های نادرست حمل کارتن های سفارشات، توسط موسسات باربری به شهرستان ها، و همچنین اهتمام جدی همکاران ما در فروشگاه، در راستای بسته بندی صحیح و ارسال مطمئن کالا، لطفاً روش ارسال را خودتان بعد از خرید مشخص نمائید زیرا مسئولیت شکستگی کالاها در بین راه متوجه فروشنده نمی باشد.
– قابل توجه است که کلیه کالاها خصوصا لپ تاپ ها، با ضربه گیر به صورت چندلایه بسته بندی میشود و همچنین ، بسته بندی کالاها تحت نظارت دوربین های مداربسته انجام میشود.
– تقاضامندیم مبلغ نهایی فاکتور را دقیقاً واریز نمائید و به صلاحدید خود تخفیف اعمال ننمائید. زیرا در صورتی که فاکتور ثبت شده به طور کامل تسویه نشود، کالاها جهت آماده سازی و ارسال به واحد انبار ارجاع داده نخواهد شد.  لذا خواهشمندیم  قبل از واریز وجه و تسویه حساب کل مبلغ فاکتور، درخواست ارسال کالا نفرمائید.
– همانطور مستحضرید کالاهای آکبند هیچ گونه فرصت تستی ندارد و گارانتی آن تنها برعهده ی شرکت گارانتی کننده میباشد.
– حتماً برای تست باندل های خریداری شده از پاور بدون مشکل استفاده فرمائید و قبل از اسمبل قطعات در داخل کیس، بر روی میز کار خود تست فرمائید، عدم تصویر دادن مادربرد در صورت تشخیص اتصال پاور معیوب جزء شرایط گارانتی نمی باشد، هر همکار محترمی می تواند قبل از ارسال کالا اعلام فرماید تا عکس از زمان تست برای ایشان – تمامی کالاهای ارائه شده توسط شرکت، با الصاق برچسب گارانتی و به همراه  برگه گارانتی ،که سریال کالا و همچنین زمان گارانتی در آن قید شده است ، برای مشتریان ارسال میگردد.
سروران گرامی 
لازم به ذکر است ثبت فاکتور و همکاری با فروشگاه به منزله تایید و قبول شرایط و قوانین اعلام شده فوق توسط مشتریان محترم کل کشور می باشد و هدف ما  اجرای یکسان و عادلانه این شرایط برای همه همکاران است.  لذا هرگونه اقدامی فارغ ازاین چارچوب؛ در مجموعه  امکان پذیر نمی باشد. امید است بتوانیم با رعایت این اصول همکاری فیمابین ، روابط تجاری طولانی مدت  و پر سودی برای شما مشتریان و همکاران گرانقدر ایجاد نماییم.